فولیکول غالب یعنی چی؟یعنی آزاد نشده

۶ پاسخ

سلام چرا پس ماله من ۲۱ بود نگرفت

از۱۲سیکل تاامروز۱۶
یک درد عجیبی ازسمت راست تاچپ دارم به پهلوهام میزنه

بزرگترین فولیکول

باید فولیکول غالب بین ۱۸ تا ۲۴ باشع که مناسب باروری باشه و بگیره
کوچیکتر نمیشه بزرگتر هم کیست میشه

یعنی اماده ازادشدنه

یعنی فولیکول بالغ شده

سوال های مرتبط

منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری
هدیه امام رضا هدیه امام رضا قصد بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری