فولیکول غالب یعنی جی؟ من تو سونو فولیکول دارم ولی نزده غالب

۷ پاسخ

فولیکول غالب میشه فولیکول خوب
18 تا 24 جز غالبه اگر اشتباه نکنم

فولیکول غالب یعنی تخمک ازاد شده

سلام دوستان من برا تشکیل قلب باید چیابخورم قبلاب دلیل تشکیل نشدن قلب جنین سقط داشتم نمیخوام دوباره تجربه کنم میشه کمک کنین؟

ابجی جونم اگه حالت بد نمیشه توروخدا ی سر به تاپیکم

این سنو گرافی من دروز پیش دادم 11 روز تاخیر داشتم پریود نمی شدم رفتم سنو این جوری گفت فولیکیولت همور اژیک به خاطر اینکه پروید نشدم هستش

تصویر

فولیکول غالب به اندازه ۱۶. الی ۲۴ mmگفته میشع

چقده فولیکولت؟

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
فاطمه زهرا فاطمه زهرا قصد بارداری
منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری
نیها نیها قصد بارداری