فولیکول غالب میشه فولیکول خوب
18 تا 24 جز غالبه اگر اشتباه نکنم
فولیکول غالب یعنی تخمک ازاد شده
سلام دوستان من برا تشکیل قلب باید چیابخورم قبلاب دلیل تشکیل نشدن قلب جنین سقط داشتم نمیخوام دوباره تجربه کنم میشه کمک کنین؟
ابجی جونم اگه حالت بد نمیشه توروخدا ی سر به تاپیکم
این سنو گرافی من دروز پیش دادم 11 روز تاخیر داشتم پریود نمی شدم رفتم سنو این جوری گفت فولیکیولت همور اژیک به خاطر اینکه پروید نشدم هستش
فولیکول غالب به اندازه ۱۶. الی ۲۴ mmگفته میشع
چقده فولیکولت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.