۸ پاسخ

قضیش رو کاش مختصر توصیح میداذی

واااای خییییلی غمگینه منم چندسال پیش دیدم واقعاتامدتها درگیرش بودم

وای اصلا نمیخوام باز ببینم دو سری دیدم مثل چی فقط گریه کردم تا یه مدت از فکر ذهنم نمیومد بیرون .ولی فیلم قشنگیه ببنید

اضافه میکنم به لیست تا نگا کنم و عر بزنم 😂

بدیش اینه داستانه واقعیه

منم وقتی زایمان کرده بودم دیدم تو اوج افسردگی فقط عر میزدم😂

خیلی ناراحت کنندست

ایرانی ؟ جدید اومده ؟؟

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا ۲ سالگی