#فرزند پوشک
جیش کوفت زهر مار

تصویر
۸ پاسخ

تو این زمان مذاکره میاد پایین به نظرم
ولی بعد تمام شدن ماجرا می‌ره بالا زیاد

نمیاد پایین اصلا اگه بیاد ک ریسک فوقش ۲تومن میاد پایین

بخر شاید دیدی بالا رفت طلا معلوم نیست که

یکی دو گرم زیاد ضرر نداره برو بخر پول باشه خرج میشه مخصوصا اگه قرار نیست تا سال دیگه بفروشی

۱۷.۴۰۰ الان

فعلا یه هفته دست نگهدار ببین اوضاع چطور میشه بعداً

من همین الان میخوام برم بخرم
۵۰-۵۰ س
ممکنه بگن مذاکرات اوکیه برههه پایین
ممکنه بگن نشد و اینا بره بالا
من که میگیرم چون حتی اگر بیاد پایین، یهو نمیره بالا ولی نم نم برمیگرده سر حاش

منم موندم بخرم یا نه

سوال های مرتبط

مامان مهراد(قندک❤️) مامان مهراد(قندک❤️) ۲ سالگی
مامان امیرمهدی جانم مامان امیرمهدی جانم ۲ سالگی
مامان آراز آرمان مامان آراز آرمان ۲ سالگی