خانما برای ذخیره بند ناف ثبت نام کردین؟

۱۱ پاسخ

نه برنامه ای ندارم براش حس خوبی ب این کار ندارم

عزیزم بچه ات خداروشکر سالمه؟

عزیزم کوچولوت به سلامت به دنیا اومد؟

ی توضیح بدید ک چیه

چون سرما خوردم قرارداد نبستن گفتن خوب شدی بیا از بهمن هم هزینه‌ش قراره بره بالا

اره کردم

ببخشیدچه کاری هست ؟

به چه دردی میخوره؟

من برای دخترم انجام دادیم
انشالله برای پسرم هم انجام میدم

آره . خیلی راحته. من یه روز قبل از زایمانم ثبت نام کردم.

نه دوست دارمم این کار رو انجام بدم ولی نمیدونم شرایطش چیه

سوال های مرتبط