سلام دوستان جنسیت تو انومالی قطعیه دیگ؟؟

۴ پاسخ

امشالله که قطعیه من همش میگم اگه یه درصد اشتباه گفته باشن من با این همه سیسمونی چیکار کنم 😂

اره عزیزم قطعا

تو ان تی بهم گفتن ۸۰ درصد پسر
رفتم انومالی گفتن پسر

اره عزیزم خیالت راحت

سوال های مرتبط

مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری