بچه ۳ ماهه لباس سایز چند اندازش میشه؟؟


نوزاد نوزاد

۵۱ پاسخ

۱ میشه ولی لباس بچه نباید چسبون باشه و تنگ و بزور تنش کنی
من‌دگ‌تو فکر‌اینم کم کم لباس سایز ۲ برا دخترم بپوشونم خیلیم ریزه میزه س ولی سایز ۱ و ک میپوشونم دستاش و ب زور میپوشونم

پسر من سایز دو براش تنگ وکوچیک شده سایز ۳ میپوشه

من ۳ داره کوچیک میشه

سایز ۱، برا سن ۳ تا ۶ ماهه
باز به جثه بچه بستگی داره، برند لباس هم مهمه، بعضی از برندها قواره کوچیک هستن بعضی ها مثل نیلی، دانالو، نی نی سان ، تاینی تاپ استانداردن، من سایز ۱ میپوشم و احتمالا تا ۶ ماهگی اندازه اش میشه.

بسته به جثه داره
من هم یک میپوشوندم هم دو

من ۳ میپوشه.۲ براش تنگه و به زور تنش میکنم

عزیزم سایز ۳ تا ۶ ماه باید بگیری و بستگی به جثه بچه هم داره.
البته هیچ برندی استاندارد نیست
یه برند صفرتا۳ ماه برا پسرم اندازه است
یه برنددیگه بزرگ یا کوچیکه

من که الانم لباس صفر تنش میشه
تازه شماره یک

من۳تا ۶ ماه تنش میکنم کاملا اندازس

بستگی به وزن و درشتی بچه داره...

دخترم سایز صفر اندازشه سایز یک اندازشه دو هم اندازشه بعضی لباس قوارشون بزرگه

با برند لباس متفاوته
من شلوارای سایز صفر سرویسشو هنوز تنش میکنم
یسری زیر دکمه و بلوز شلواراش سایز ۲هست
تازگیا یه بلوز شلوار که روش زده ۴تنش کردم فقط استیناش یکم تا خورد😂😂😂
به پهنای لباس و اندازه های توی سایت دقت کنید موقع سفارش اصلا عدد سایز که مثلا ۱یا۲ دقیق نیست

۱ و ۲ عزیزم

من ۲ میگیرم
پهنا بالای ۲۴
قد پیراهن ۳۱-۳۲
سرهمی باشه قدش بیشتر از ۵۰

بستکی به بچه‌داره. بچه من داره چهارماهش میشه سایز ۱تا زدم میپوشه

من ۱ میپوشونم عزیزم
به قواره لباس هم بستگی داره البته. پسرم همه لباس های سایز یکش خوبه براش ولی یکیش یکم داره جذب و تنگ میشه براش

۳و اندکی ۲

۳تا۶ماه

من دو میپوشونم

سایز۲بگیر

من الان ۱دیگه داره فیت میشه انشالله سه ماهگیش۲میپوشونم تنش

من مارک دانالو سایز یک هنوز تنه بچم میکنم فیکس اندازشه

بستگی به جسه بچه داره البته برند لباساهم با هم سایزبندیاشون فرق داره

من سایز ۳برا بچه دوماه میپوشم فقط یکم شلوارش بلنده ک تاش میزنم .

2و3میپوشونم من

من سایر ۱ واسه نورا کوچیک شده الان ۲ اندازشه یکی دوستم سایز ۳ داره میپوشونم بهش خوبه براش

از من تازه ۱ بهش میشه
صفر بیمارستانی هم میپوشونم میشه بهش
۶ و خورده ی وزنشه

من بچم دوماهشه سایز ۳ میپوشنم

پسر من چهارماهشه هنوز سایز ۱ میشه ۳ تا ۶ ماه میموشونم ولی از دوسه هفته دیگه احتمالا بشه ۲

پسر من سایز 4 تقریبا نزدیک ب 7 کیلوعه

سایز سه تنگ شده براش 4میپوشونم بعضی موقعه ها سه هم اندازشه ولی بسته به قوا ش داره 7کیلوعه بچم

من سایز ۱ نیلی برا دخترم گرفتم خوبه اما نهایت دوهفته دیگ بتونه بپوشه

منسایز یک می پوشونم هنوز دو براش بزرگه

یک کوچکه مگه اینکه بچه نارس دنیا اومده باشه باید ۲بگیری لباس بچه هرچی گشادتر و بلندتر و آزادتر رشد هم بهتر میشه بهتر ببری دخترتون برا سایز تو مغازه اندازه بزنی بهتره چون بعضی لباس بلند هستن اما پهنا ندارن

سایز ۲ بستگی داره به وزنش من بچم ۳ ماهگی لباس سایز ۳۵ تنش میکردم

من هنوز سایز صفر میپوشونم😂

۲ خوبه اما ۳ کامل راحتن

لباسی بپوش براش ک توش راحت غلت بخوره لباس تنگ نپوش براش بدنش اذیت میشه

بستگب به بدنش داره

۱ دیگه برای دخترم تنگ شده اندازه هست ها ولی خب به زور تنش میکنم
سایز ۲ و ۳ هم زیاد ندارم منتظرم فردا برم واسش چند دست بخرم

بستگی به چثه داراه پسر من سایز دو براش کوچیک شده سایز ۳و ۴ میپوشه

سایز دو

من یک میپوشم هنوز
دو گرفتم استین هاش تا زدم🤣

سخت شد ک...
کلا تو سایت های انلاین شاپ ها زده بود ب سایز خیلی اکتفا نکنید اندازه پهنا زیر بغل و قد و.. در نظر بگیرید...

من ۱ میپوشه بستگی به لباسه هم داره بعضی از لباسای سایز یک کوچیکن بعضیاش خوبه ولی واسه بچه من ۲ خیلی بزرگه ۶ کیلو هس

یک بااینکه بچم ریز نیس

یک هم میش ولی دو بخر ک تا ۴ ۵ ماهکس بپوشه

بستگی به قدش و هیکلش داره عزیزم ‍

بچع من دوماهشه دو اندازش نیست پنج کیلوعه

۱🤣ولی داره میره تو ۲

۲
.
.

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان محمد حامین مامان محمد حامین ۱۷ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان جانانم مامان جانانم ۱۶ ماهگی