خانما برای نوزاد دو ماهه پوشک سایز چند میبندین

۱۲ پاسخ

من ۲ می‌بندم به قد و وزنش بستگی داره

3عزیزم

3هنوز 10روز دیگه میشه 2ماهش

البته ۲ مای بی بی دو سری داره
یکیش جای چسباش سبزه و جاییی ک جیش اینا میکنن یکسرست اون کوچیکتره
سری دیگش ک رنگش ابیه چسباش سفیده اون بزرگتره و بدنه اش ۳لاین داره

من بچم ۶ و خرده ایه
۲ میبندم

1میبندم

۳.......

من ۲میبندم

من ۲

من ۳ میبندم

من یک😔

من سه میندم

سوال های مرتبط

مامان لیمو شیرین👧🩷 مامان لیمو شیرین👧🩷 ۱۲ ماهگی