من معمولا ماه رو میگم؛ مثلا این که شما پرسیدین میشه اخر ۶ ماه؛ الان خودم کسی میپرسه میگم اوایل ۷ ماه هستم؛ اینجوری راحتتر متوجه میشن. بخوای هفته بگی باز میگن یعنی چندماه😅
🌻سلام عزیزم وقتتون بخیر
بنده تو کار بافت عروسک،جغجغه و بند پستونک هستم
❌️قیمتامم مناسبه
عروسک ۳۸۰ ت
جغجغه ۱۹۰ الی ۲۰۰ ت
بند پستونک ۱۹۰ الی ۲۱۰ت
✅️برای دیدن نمونه کارام میتونید داخل همین برنامه قسمت حساب کاربری_سوالات مراجعه کنید.
✅️جهت ثبت سفارش به آیدی زیر در خدمتتون هستم🙏
T_pkrvn
۲۵ هفته
اما اگه ۲۵ و ۴ روز بشم میگم ۲۶ هفته
25هفته چون هنوز 26تموم نشده
منکمثلا ۱۲هفتمبود به همه میگفتم ۱۰هفته
چرا باید دقیقشو بگیم؟😅
۲۶ میگم
۲۵ میگم
من قبلا ک باردار نبودم یکی بهم هفته میگفت گیج میشدم😂
من میگم ۲۵ هفته و سه روز
هرچی که هستم
میگم ۲۶دیگچون ۲۵تمومکردی عزیزم
26 هفته
مثلا من ۲۳ هفته و چهارروزم
میگم ۲۳
نمیگم ۲۴
۲۶ دیگه از ۲۵. گذشتی خواهر
میگم ۶ ماهمه
والا از من هفته نمیپرسن معمولا میگن چند ماهته؟ و من هنگ میکنم چون هفته ها تو ذهنمه😂
من ماه میگم چون هفته هم بگی میگن یعنی چن ماه میشه
اتفاقا من بغییر دکترم بکسی اینطوزی دقیق نمیگم مثلا میگم اخرای ۴ ماهگیم
میگم پنج ماه....
با ماه متوجه میشن تا هفته من کسی پرسید به هفته میگفتم میگف به ماه بگو
من اصن هفته نمیگم چون بعدش میخوان بپرسن یعنی چند ماه
منم میگم تو 26ام
تو ۲۶ هفته
۲۵ هفته
میگم تو هفته 26
میگم۲۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.