#شیرخشک
#شیرشب
#مایبیبی

تصویر
۲ پاسخ

سلام خانما
بچم‌دوماه و هشت روزشه وشب برای شیر بیدار نمیشه معلمولا ۶ یا ۷ صبح بیدار میشه ومن شب ساعت ۱ بهش شیرمیدم ومیخوابه تا ۶
باید درطول شب بیدارش کنم یابزارم بخوابه
وزنشم ۵ کیلوعه
ممنون میشم‌پاسخ سوالم بدین

این عکسا استوری ان چی ان؟

سوال های مرتبط

مامان طاها🍫 مامان طاها🍫 ۱ سالگی
مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی
مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی