۱۳ پاسخ

من کلا از لاک و ناخن بلند گذاشتن و کاشت و اینا خوشم نمیاد ناخن خودم طبیعی فرنچ هست و طبیعی و کوتاه دوست دارم

مبارکت باشه عزیزم اره قشنگه

چ نااااز و‌شیک ...من عاشق ناخنم ولی شوهرم نمیزاره

اره قشنگه

خیلییی خوش رنگ شده
چه رنگی و رو مشکی زد این شد؟؟؟


منم سبزش و زدم

تصویر

عالیه😍

آره خیلی قشنگیه😍

چه رنگ قشنگی😍عالی شددد

عااالی مبارکت

مبارکه عزیزم

عالیی

خیلی خوشگله
مبارکه

اره خیلی قشنگ شده

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری