من کلا از لاک و ناخن بلند گذاشتن و کاشت و اینا خوشم نمیاد ناخن خودم طبیعی فرنچ هست و طبیعی و کوتاه دوست دارم
مبارکت باشه عزیزم اره قشنگه
چ نااااز وشیک ...من عاشق ناخنم ولی شوهرم نمیزاره
اره قشنگه
خیلییی خوش رنگ شده
چه رنگی و رو مشکی زد این شد؟؟؟
منم سبزش و زدم
عالیه😍
آره خیلی قشنگیه😍
چه رنگ قشنگی😍عالی شددد
عااالی مبارکت
مبارکه عزیزم
عالیی
خیلی خوشگله
مبارکه
اره خیلی قشنگ شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.