۴ پاسخ

معاینه تحریکی با چی انجامش میده میگی درد داره؟ اونم دوتا انگشت

تورخدا جواب بده معاینه درد داره ؟ با چی معاینه میکنن؟

من که خواهر دو روز تا زایمانم مونده که ۴۰ هفته تکمیل بشه برم تو ۴۱ هنوز درد ندارم 🤦🏻‍♀️

سوال منم هس
نه من اگه برم هم دکتر نمیزارم تحریکی بکنن

سوال های مرتبط