۱۰ پاسخ

من ۲۶ رفتم

۲۴ هفته دکتر بهم گفت باید انجام بدم
دو هفته دیگه

۲۴ هفته به بعد

در خواست بده عزیزم ❤️

متنفرم از این آزمایش
باید حتما بدیم
نمیشه ندیم ؟؟؟🥲🥲🥲

۲۴ تا ۲۸ هفته وقت داری

تا ۲۶فکرکنم وقن داری انجام بدی.اما دکترمن گفت بهتره تا ۲۵دیگه انجام بدی

من ۲۱ هفته دادم احتمال قند داشتم

آزمایش گلوکز ۲۴ هفته باید بری

24هفته

سوال های مرتبط

مامان دخترا♥️♥️ مامان دخترا♥️♥️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گیسو خانوم مامان گیسو خانوم روزهای ابتدایی تولد