۱ پاسخ

بستگی به حجمش داره خب
برای نهار و شام خوب نیست برای میان وعده خوبه

سوال های مرتبط

مامان آوین🥳🍼 مامان آوین🥳🍼 ۱ سالگی
مامان دلیار🩷 مامان دلیار🩷 ۱۲ ماهگی
مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۲ ماهگی