خشگلا برای خودم توی ساک بیمارستان چیا بزارم؟؟

۳ پاسخ

شورت نوارسایزبزرگ یه دست لباس برابرگشتن فلاکس چای وخرماونبات همیناعزیرم آرایش هم اختیاری دوست داشتی

پوشک بزرگ شرت یکبارمصرف لوازم آرایشی بهداشتی
نسکافه آبمیوه کامپوت

من تازه هیچی نزاشتم اینجا ی چیزایی میگن ک انگار رفتی سیزده بدر
من هیچی نزاشتم شورت وپوشاک سایز بزرگ ولوازم ارایشی ک بعد اومدنم یکم میزارم‌اگ حال روحیم خوب بود😂

سوال های مرتبط

مامان نیلا 💓 نلین👭 مامان نیلا 💓 نلین👭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد