۵ پاسخ

زایمان اولی که سزارین نمیکنن مگه اینکه دکترت بگه
یعنی اختیاری سزارین نمیکنن
درضمن رایگانه کلا بیمارستان تامین اجتماعی با بیمه

سزارین اجباری ؟

دولتی هزینه نمیگیره...مگه اینکه دکترت ازت پول جدا بگیره و نامه بستری بهت بده

بستگی ب شهری ک هستی داره فک کنم

بیمارستان دولتی هزینه نداره نهایت یک تومن .

سوال های مرتبط

مامان هانا کوچولو مامان هانا کوچولو ۲ ماهگی