من کیسه ابم پاره شد تامین اجتماعی ۱۷ ساعت درد کشیدم پیشرفت نکردم گفتن بشه ۱۸ ساعت مدفوع میکنه دیگه اورژانسی سزارین شدم اختیاری ندارن باید حسابی درد بکشی نتونی شهر ما حتی خصوصی هم اختیاری سزارین نمیکنه
بیمارستان دولتی فقط طبیعی انجام میده سزارین رو زیر میزی به دکتر باید بدی ولی اینو بدون تجهیزات مثل نخ بخیه و چیزهای دیگه تو دولتی نسبت به خصوصی قابل مقایسه نیست
نه قبول نمیکنن
مگر اینکه واقعی نتونی طبیعی زایمان کنی میبرن سزارین
یا اینکه حرف اون دکتره خیلی برو داشته باشه تو اون بیمارستان ک نامه اورژانسی بدع دیگ اونا بررسی نکنن مستقیم ببرن زایمان
چون نامه هم داشته باشی بازم تو دولتی بررسی میکنن خودشون
اجباری اره ولی اختیاری ن
مگر اینکه زیر میزی به دکترت بدی و اون واست سزارین اجباری بنویسه
اختیاری نه
شکمم اولم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.