۷ پاسخ

ببین بستگی به بیمارستان داره قطعا سزارین میکنن ولی شاید اذیت کنن
مثلا بیمارستان دولتی که این جا هست میری زوراتو میزنی با دست بچرو میچرخونن اگه بازم نتونستی دیگه میبرنت سزارین

هر بیمارستان دولتی که بری دکتر شیفت عملت میکنه

اگه نچرخه آره انجام میدن... ی دکتر خوب پیدا کن که دولتی بشینه تتحت نظرش باش تا عملت

اره ولی احتمال داره تااون موقع بخواد بچرخه

یکم سخته کلا
منتها اگه تا هفته ۳۸ نچرخه معمولا سزارین میکنن

اگه بچه بریچه اره چرا نکنن
از بیمارستان های شهرتون بپرس حتما

اره اگ تا آخر بریچ باشه

سوال های مرتبط

مامان هانا کوچولو مامان هانا کوچولو ۲ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی