خانوما بیمارستان دولتی چندهفته سزارین میکنن؟؟

۵ پاسخ

۳۸ هفتت باید کامل باشه
ربطی به بیمارستان دولتی و ازاد هم نداره

چیکار کردید بچه بریچ شد؟
کاش بچه منم بچرخه قبول کنن سزارین کنن🥲

اکه سز اول باشی و دلیلی نداشته باشی که باید تا آخر صبر کنی بعد اکه نشد سز میکنن،آگه سز دوم باشی که دکترت باید نامه بده

۳۸

هر موقع دکترت نامه بده

سوال های مرتبط

مامان هانا کوچولو مامان هانا کوچولو ۲ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۲ ماهگی