۹ پاسخ

من دوبار خوردم واسه هفت پشتم بس بود تا ۲۴ ساعت ننیخوابید پدرم دروووووومد

من تا ۶ ماه نخوردم بعد اون میخورم و خیلی دوست دارم بخصوص با کیک معینی پور

اره منم میخورم

اره منم میخورم .بعضی اوقات واقعا بهش نیاز دارم

😂🙆🏼‍♀️من دیگ نسکافه خالی جواب گو نیست برام باید توش تریاک بندازم

من یکم پیش خوردم

تو شیردهی بخوری بچت بیدار نمیمونه؟

اره من میخورم
هات چاکلت
نسکافه
قهوه
واقعا نیاز دارم انگار بهش😢

نوش جان
نه والا کلا ب کافئین حساسم تا میخورم سردرد میشم

سوال های مرتبط

مامان جواد و دلسا مامان جواد و دلسا ۳ ماهگی
مامان عیدی خدا مامان عیدی خدا ۱ سالگی