۴ پاسخ

وای دو س روزمنم هی انقباض بدون درد داشتم فک کردم طبیعی تا افتادم خونریزی چون جفتم پایینه دیشب ۳۵ هفته کامل سزارین شدم دهانه رحمم ۳ سانت بود

سر شکم سفت میشه مثل سنگ بعد شل میشه دوباره چند دقیقه بعد همینجوری میشه .ممکنه همراه با درد هم باشه

شکمت درد میگیره ول میکنه انقباض حداقل دو دقیقه یک باره

شکمت سفت میشه همراه با درد هر چند دقیقه یکبار ول میکنه و میگیره

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ ماهگی
مامان دریا و🤰آریا🩵 مامان دریا و🤰آریا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان 👶علی👶 مامان 👶علی👶 ۹ ماهگی