۳ پاسخ

منم با سه تا سقط سرکلاژ شکمی شدم
اره طبیعیه نترس

عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢

یعنی چی سرکلاژ شکمی؟یعنی دهانه رحم رو ندوختن؟

سوال های مرتبط

مامان 🎀 دلویـــــن 🎀 مامان 🎀 دلویـــــن 🎀 ۶ ماهگی