۱۴ پاسخ

سلام خوبین از منم جفتم قدامیه ولی حس میکنم دو روزی یا سه روزی یه بار
ولی خوبم حس میکنم ک یعنی بخدا درد بدی میگیره انگار بچم خیلی شیطونه همش میزنه لگد یا سیخ میزنه یا سفت میکنه درد میگیره

منم حس نکردم تا الان

منم همینطور چند روزی یکبار شاید یه ضربه کوچیک تو ان تی و انومالی هم اینقدر تنبل بود🤭هیچی تکونی نمیخورد

اره عزیزم‌چون جفتت قدامیه دیر به دیر حس میکنی از ۲۰ به بعد واضح میفهمی

از الان که چیزی حس نمیشه گلم

منم قدامیم دارم از ۱۷هفته هرروز حس میکنم

طبیعیه منم ی بار حس میکردم بعد دو س روز اصلا حس نمی‌کردم

منم یبار فقط یه لرزش حس کردم دیگه هیچی حس نکردم
جفتمم قدامیه

نگران نباش منم الان نفهمیدم

اره عزیزم زوده هنوز

اره تا 22هفته به بعد باید بفهمی من اصلاتوهفته های شما هیچی حس نمیکردم

منم قدامیه و از هفته ۲۳ اینا حس کردم

من هنوز هیچی حس نکردم
جفتمم قدامیه

بله عزیزم

سوال های مرتبط