۴ پاسخ

منم دهکم بالا بوده تازه اومده هفت و بچه ام نارس هست قبلا بهداشت گفت میدن من خیلی پیگیر نشدم الان دیدم برنامه شمیم زده گفتم بگیرم

نمیشه بیای بهداشت بگیم بزنه سوءتغذیه بزنه ؟😂حداقل پول مای بی بی در بیاد

اگه بهداشت تایید کرده سوءتغذیه بچه رو میدن بهش بزن شمیم میاد

همه جا که کالابرگ بدن

سوال های مرتبط

مامان دلسا❤️ مامان دلسا❤️ ۲ سالگی