۱۱ پاسخ

منم آخرین پریودیم ۹آذر بود ۲۲روز تاخییر تست و آزمایش دادم منفی شد الان ۸۴روز تاخییر هنوز پریود نشدم نمیدونم یعنی ممکنه باردار باشم نشون نداده؟
کلی گرمیجات و قرص خوردم باز خبری نیس

چرا پس تا حالا تست بتا ندادی

من ۱۷آذر بود ونشدم حالا و بیبی نزدم

همچنین منم اخرین پریودیم ۱۶اذر بود هنوزنشدم۱۱روز تاخیر ۶روز تاخیر بیی چکم منفی بود🥲😪

آزمایش بده خب !! بیبی زدی؟

ایشالا بارداری

ان شاءالله بارداری عزیزم

انشالله که باردار باشی

رازیانه بخور میشی 🤣

منم ۱۶ اذر ازمایش دادم مثبت

تنبلی تخمدان

سوال های مرتبط