منم آخرین پریودیم ۹آذر بود ۲۲روز تاخییر تست و آزمایش دادم منفی شد الان ۸۴روز تاخییر هنوز پریود نشدم نمیدونم یعنی ممکنه باردار باشم نشون نداده؟
کلی گرمیجات و قرص خوردم باز خبری نیس
چرا پس تا حالا تست بتا ندادی
من ۱۷آذر بود ونشدم حالا و بیبی نزدم
همچنین منم اخرین پریودیم ۱۶اذر بود هنوزنشدم۱۱روز تاخیر ۶روز تاخیر بیی چکم منفی بود🥲😪
آزمایش بده خب !! بیبی زدی؟
ایشالا بارداری
ان شاءالله بارداری عزیزم
انشالله که باردار باشی
رازیانه بخور میشی 🤣
منم ۱۶ اذر ازمایش دادم مثبت
تنبلی تخمدان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.