۵ پاسخ

با تامین اجتماعی رایگانه بدون تکمیلی

اره.

یا رایگانه یا یک مبلغ خیلی خیلی کم میگیرن من رفتم ۷ هزار تومن شد فکر کنم

۱۵۰ میدادم من

تامین اجتماعیم رایگانه من رفتم

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد