۹ پاسخ

اینا میخوان مارو مثل کره جنوبی کنن....دیکتاتوری مطلق بشیم

گفتن اول پیامک
بعد اینترنت ملی
بعد بین المللی
به ترتیب وصل میشه 🥴

باز قطع میکنن امشب،چون فراخوان داده تا ۳شب

خاک تو‌سرشون😆😆😆

تازه من اینستام چند دقیقه بالا اومد قطع شد ریا نشه

ریاااا نباشه ما صبح اینستا داشتیم باسیم کارت رایتل

سلام کسی میدونه برا پریود شی باید چی بخوریم

مال من درست نشده هنوز

🤣👍🤭

سوال های مرتبط