۲ پاسخ

منم دو روزه اینجوری شدم امشب پتو رو گذاشتم لا پام صب دیگه شکر خدا نداشتم

میگذره عزیزم تموم میشه
به دکترت بگو اما فکر میکنم عادی باشه

سوال های مرتبط