۳ پاسخ

سلام مامانی من کلا شورتی میبندم برای پسرم خیلیم راضیم موقع تعویض هم باید کنارهاشو پاره کنی.الان که چهار دست و پا میره تو حرکت پاش میکنم تمام🤭اما چسبیا حتما باید بچه رو بخوابونی تا چسبارو ببندی

هانیز بگیر

وزن بچت چقده؟ شورتی جذبش بهتره و فیت تن میمونه ولی پوشوندنش سخته یکم

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی