۷ پاسخ

بچت از کی غلت میزنه؟

زعفرون دم کن بخور

فک نکنم تخم شوید و دارچبن فایده زیادی داشته باشه باید رازیانه بخوری

من قرص ال دی میخوردم چن شبه تموم کردم ولی هنوز پریودنشدم.الان چای زعفرون خوردم بادارچین😂

من که دو ماه و نیم بعد زایمان پریود شدم بعدش دیگه قطع شد هنوز پریود نشدم

منم الان 27 روز میگذره پریود نشدم هنوز تستمم منفی بود

اوه اوه اوه مبارکه یعنی ؟

سوال های مرتبط

مامان قلب🫀🩵

مامان مامان قلب🫀🩵 مامان ۹ ماهگی
مامان سوین😍 مامان سوین😍 ۱۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی ۸ ماهگی