خانوما آزمایش TSH ۱/۸۹باشه خوبه یا جز تیروئید کم کار هست

۸ پاسخ

خواهر من بوشهرم دکتر مردان میخام شوهرم ببرم عمل کن چه دکتری خوبه

خوبه الان ولی باردار شدی ممکنه تغییر بکنه تحت نظر پزشک باش

کم کاری هرچقدر عددش بالا باشه میشه کم کاری من نزدیک ۷ بودم قرص داد دکترم

عالیه باید همین قدر باشه

نرماله عزیزم

❌️من قبلا تیروئید داشتم بعد دو ساله قرصامو سر از خود قطع کردم و الان این عدد بود میخوام بدونم هنوزم جز کم کاری هستم و باید قرص بخورم یا دیگه خوب شده❌️

خوبه مال من5.88هست و کم کاره دارو داد گفت بره رو. زیر 2

خوبه برا منم همینه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وپنجم بارداری