سلام کیا با آی یو آی مثبت شدن چه طوری استراحت کردن؟

۵ پاسخ

من انجام دادم منفی شدم

خواهرم برا بچه اولش انجام داد سه بار بار سوم باردار شد مراقبت خاصی نداشت ولی بخاطر دارو های هورمونی حال روحیش خیلی بد بود یکمی دو سه روز اول استراحت بکن کمتر کار کنی که انشاالله بشه

من انجام دادم منفی شد

مال من که منفی شد

اره واقعا منم میخوام‌بدونم .

سوال های مرتبط

المیرا المیرا قصد بارداری
مادر دوقلوها مادر دوقلوها قصد بارداری
مامان مهوا 🐣🩷 مامان مهوا 🐣🩷 ۱ ماهگی
شیرین شیرین قصد بارداری