۱۲ پاسخ

عدس پلو

مرغ درست کردم

چ‌ خوب مونده بودم چی بزارم برا شام😆

مهمونیم برای شام
ولی ناهار لوبیا پلو داشتم

آبگوشت

قیمه گذاشتم من

مرغ پرتغالی و برنج

من رفته بودم خونه عمه ام دورهمی با عمه هام شوهرم قیمه گزاشته سیب زمینی و بادمجون هم سرخ کرده برنج هم خیس کرده🫠🫶🏻

می‌خوام عدس پلو بزارم

قیمه گراشتم

لازانیا
البته برای خودمون😁

سوپ جو

سوال های مرتبط

مامان آناناس🍍💙 مامان آناناس🍍💙 ۱۷ ماهگی
مامان Nilay مامان Nilay ۲ سالگی
مامان نلين مامان نلين ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی🐥💛 مامان جوجه طلایی🐥💛 ۱ سالگی