۶ پاسخ

بارداری پوچ بتات بالانمیره که.

نه مال من ۱۵هزار بود الحمدالله سالمه

اصلا بتا دلیل بارداری پوچ نیست.بجای ازمایش برو سنوگرافی به خودتم استرس نده

نه من ۱۰۰۰ بودم

خودت چی فکر میکنی🥲

برای بارداری پوچ اینقد بالا نمیره تکرار کن دو روز دیگه دوبرابر شد خیالت راحت میشه

سوال های مرتبط

مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری
مامان 👧🏻همتا🩷 مامان 👧🏻همتا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری