۵ پاسخ

من بتام پنج روز تاخیر ۵۰۰۰ بود پسره

چرا دنبال جنسیتین. ..اول دعا کنین سالم باشه و خدابرامون نگه داره و بسلامت ب دنیا بیاد....

عدد بتا ربطی ب جنسیت نداره

من بتام 15000 بود ولی فعلا سونو بهم گفته دختره تا برم سونو آنومالی که دقیق تر بگه چیه جنسیتش

ربطی به عدد بتا نداره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان خوشگله مامان خوشگله هفته بیست‌ویکم بارداری