۴ پاسخ

اولین بارتون هست امپول ازاد سازی میزنید

بزار ۱۴ روز بگذره از امپول بعد بزن چون خود امپول باعث مثبت شدن بی بی میشه عجله نکن

۹ روز دیگه بزن

دوسه روز بعد موعد

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نوزدهم بارداری
مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری