۶ پاسخ

مفتامیک اسید خوبه خونریزی کمتر میکنه یا اگه درحد لکه قطع میکنه یه تست کن

من خونریزیم ۱۰ روزه بود
ی چند تا صبح ناشتا شیر و نشاسته خوردم دیگ هم خونریزی کم شد هم روزش

این دوتا قرص رو داد
اینجورین مصرف کردم

تصویر

از کی پریودی؟
من از بعد زایمان تا چهار ماه خونریزی داشتم
رفتم دکتر قرص داد
منظم شد
برو دکتر

مفنامیک اسید بخور

میگن نشاسته خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۷ ماهگی
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۹ ماهگی