واژنم تیرمیکشه و دردمیکنه اینم طبیعیه؟

۵ پاسخ

صدرصد طبیعیه

خانوما من سمت راست کمرم احساس یخ یخ بودن میکنم کسی اینجوری بوده؟؟
نگرانم

اگ دردش قابل تحمله آره

واسه من یهو یه تیر میکشید

من دیشب اینجور شدم ولی چند ساعت بعد خوب شد لباس زیرت رو عوض کن

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان نی نی ها مامان مامان نی نی ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری