۸ پاسخ

اگه خفیف باشه و هر روز نباشه طبیعیه اما شدید تیر بکشه هر روز یعنی عفونت چون خودم اینجوری شدم پماد نوشت خوب شدم

منم همینطور 🫨

طبیعیه عزیزم

اره دکترگفت زیرشکم کشاله ران کش میاداینجوری میشه

اگه درد شدید و یه سره باشه یعنی هر روز باشه یعنی عفونت داری .اگه خیلی خفیف و کم یعنی بزرگ شدن جنین

طبیعیه اوایل بارداری

عادیه عزیزم برای منم هست رحم داره بزرگ میشه به خاطراونه

منم سمت چپم زیرشکمم تیرمیکشه گاهی نمیدونم از چیه

سوال های مرتبط

مینا

میدونم به زودی میای❤️ مینا میدونم به زودی میای❤️ قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد