کاش این هفته ها زودتر بگذره(:

۶ پاسخ

چقد حرف دلمو زدی😪

من همش بغض میکنم ک دلم واسه تکوناش تنگ میشه 🥺

هفته ۳۶ تا زایمان نمیگذررررررره لعنتی

کاشششش...

اره منم خیلی اذیتم مخصوصاً شبا

هم دوس داریم تو شکممون باش تکان بخورع هم دوس داریم زود بدنبابیادبغلش بگیریم آدم نمیدونع چیکارکنع🥺🥰

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🫧🌱Ⓘⓛⓘⓨⓐ🫀🩵 مامان 🫧🌱Ⓘⓛⓘⓨⓐ🫀🩵 روزهای ابتدایی تولد