سلام دوستان
بعد مثبت شدن بیبی چک و بتا
مرحله بعدش چیه؟

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم با تحقیق یه دکتر ک بهش حس خوب داری رو پیدا کن.برات ازمایشای کلی بنویسه بعدش انشاالله میفرسته سونوو..دیگه با دکتر مرحله ب مرحله پیش میری اصلا نیازی نیست حتی خودت ازلین و اون بپرسی دکترن کامل راهنمایی میکنه تاریخایی که باید چکاپ بشی همه رو میگه

۷تا۱۰هفته برا تشکیل قلب سونو میدی

میشه تاپیک قبلیمو جواب بدین🥹🥹

مراجعه به دکتر

اینکه به به پزشک مراجعه کنی

واستا سونو قلب بری ۷ هفته بعد برو دکتر ویتامین دی و فولیک اسید بخور

دکتر، صبر تا هفته ۷.۸ک بری سونو قلب

برو دکتر برات آزمایشات اولیه بارداری بنویسه

دکتر

سوال های مرتبط

مامان ایلحان مامان ایلحان هفته نهم بارداری
مامان یارا و دیار مامان یارا و دیار هفته بیست‌ویکم بارداری