۶ پاسخ

منم همینم ، از دکترم پرسیدم گفت خوبه زیاد سکسه میکنه و مشکلی نیس

ببخشید سکسکه که میکنه چطوریه حسش؟
از چند هفته معمولا شروع میشه؟

دختر من روزی دوبار حتی سه بار سکسه میکرد امروز سکسکه نکرده من ناراحتم،چون دکتر گفتن نشونه خوبیه ریه ها خوب کار میکنه و گوارش داره آماده میشه

از کی سکسکه شو فهمیدید؟

نه هیلیم خوبه میگن بچه خوب رشد میکنه

نه نشونه خیلی توبیه، برا منم همینه

سوال های مرتبط

مامان آنیسا و آوینا😍 مامان آنیسا و آوینا😍 ۴ ماهگی
مامان اروین مامان اروین ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی