شیرخشک بیومیل اسهال نمیکنه؟؟

۴ پاسخ

نه برا بچه من ازببلاک بهتربود
ببلاک میخوره روزی ۵.۶ بار شکمش کارمیکنه..ولی با بیومیل ۱یا۲بار

نه اتفاقا سفت بود اولاکه میدادم

نه اسهال نمیشه

من یماه استفاده کردم اسهال نشد بعدش دیگه بالا میاورد

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۱۱ ماهگی
مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۷ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی