خانما کسی بیمارستان نیکان اقدسیه زایمان کرده
راضی بودید؟؟؟

۶ پاسخ

سلام منم راضی بودم
طبیعی یا سزارین

بله خيلي خوبه هم امكاناتشون هم برخوردشون عالي بود

من، خیلی از رسیدگی و پیگیریشون راضی بودم.

من دوبار سزارین شدم اونجا، سال ۱۴۰۱ یکیشم همین آبان، ولی سری اول راضی بودم وهمه چی عالی ولی این سری نه!

منم راضی بودم

من خیلی راضی بودممم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری