۶ پاسخ

برای من تولد سه کیلو بود الان فکر کنم خیلی که باشه۵۶۰۰باشه

برای منم همینه

منم پسرم وزن میگیره اما کمه البته وزن تولدش هم زیاد نبود اما میبینم یه سری بچه ها چقدر سریع جهشی مزن میگیرن

چقده وزنش

یعنی اصلا اضافه نکرده؟

بدو تولد چند بود الان چنده؟

سوال های مرتبط

مامان آدوین🩵 مامان آدوین🩵 ۶ ماهگی