شیر من اینجوریه .... چرا بچم وزن نمیگیره ولی؟

تصویر
۶ پاسخ

نان می خوره.
۴۹ بود الان ۶۵

اصلا رژیم برای منو شما چ معنی میده🤧😂شیر میدیم فعلا رژیم تعطیل

باید چیزای مقوی بخوری خرما چای کنجد ارده گردو آب غذاهای آبکی همه چیز بخور ک بره تو شیرت دیگه

به ژن بچه برمیگرده من پسرم با کمبود وزن دنیا اومد اما چون ژن تپلی داشت با شیر خودم تپل تپل شد اما دخترم تپل نیست وزن طبیعی داره با این که همون شیر و میخوره

شاید چرب نیست!؟

ماشالله چقدر شیر داری چی میخوری؟

سوال های مرتبط