۷ پاسخ

واکسن نزدم متخصص هم گفت رفلاکس نداره دیگه نمیدونم چشه ولی شربت آزیترومایسن و سیتریزین برای سرما میخوره دیگه نمیدونم ربطی داره یا نه!

رفلاکس می‌تونه باشه

رفلاکسه

پسر منم واکسن 4ماهگی رو که زدم خیلی بدتر شد . اعتصاب شیر کرد .دیر تر بجنبم قهر می‌کنه .جیغ بلند میزنه ...ودر کل بگم که خیلی اذیت می‌کنه. دق می ده منو

برفک نزده دهنش ؟

پسر منم بعد واکسن یک هفته نخورد بعدن خوب شد

واکسن زدی؟؟اگه زدی احتمالا برا واکسنه اعتصاب شیر کرده با قطره چکون بده کم کم خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی