۵ پاسخ

دکتر بمن گف ببر یه اتاق تاریک و یه گردنبند اویز بلند با مهره های رنگی بنداز گردنت و روی سینه تو شیرخشک بریز بعد بهش سینه تو بده و از گوشه سینت با سرنگ شیر خشک بده تا سینه تو بگیره .من امتحان کردم پسرم نخورد شما امتحان کن شاید بگیره

شماهم غصه نخور

برای من بعد ۳ ماهگی دیگه نگرفت به شیشه عادت کرد دیگه لب نزد به شیر خودم منم دیگه اذیتش نکردم صلاح دونسته نخوره خخخ اولش خیلی ناراحت شدم بعد فکر کردم دیدم شیرخشک ویتامینای بهتری داره تا شیر خودم

شیشه میگیره?

مال من نمیگیره
بزوزه جا میکنم دهنش
چیزی نخوری که شیرت بد مزه کن
من سیر گوجه شور خوردم میگم شاید از این هایه

سوال های مرتبط

مامان 👶arvin مامان 👶arvin ۷ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۰ ماهگی