منم شیرم خوبه سیرش میکنه اما زیاد وزن نگرفته دکترش گفت کفاف انرژی بچه رو نمیده باید غذا شروع کنی و با فرنی وحریره بادوم شروع کردم اما یه وبینار تغذیه تکمیلی هم برداشتم که رو اصولش بهش غذا بدم و اشتباه کاری نشه چون بچه اولمه دورمم یه مشت بی سوادن که قدیمی ان و فکر میکنن خیلیی حالیشونه
از این سن؟ نمیگیره غذا باید بدی دیگه
فک کنم برا شیر خشک دادن یکم دیره چون کم کم باید غذا رو شرو کنی سرلاک هم خوبه بدی
نباید دفعات زیادی شیشه بدی نهایت دوبار در روز
خواهر بچه هوشیار ک شد ول میکنه مثل سینه من البته کم بده بهش من شیر خشک هم چون سیرش نمیکرد زیاد میدادم سینم دیگه نگرفت
سر شیشه شیرو سوراخشو گشاد نکن چون گشاد کنی راحت شیر میاد ازاش بچه راحت میخوره دیگه میزاری زیر سینه میک نمیزنه قوی که شیر بیاد بخوره کلافه میشه ول میکنه بعد یه بار در روز نهایت بده
من شیشه شیر اونت گرفتم، الان ۳ قطره
اوایل گاهی شیر خودمو میدوشیدم با شبشه میدادم
الان دو ماهه بعضی شبا شیر خشک ببلاک با شیشه میدم
مشکلی برای سینه گرفتن پیش نیومده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.