سلام خانما خیلی نفخ کردم میتونم عرق نعنا بخورم

۶ پاسخ

عرق نعنا یکم خودش نفاخه حتما توش یکم گلابم بریز بخور

نبات داغ واسه نفخ شفاست ، یه لیوان آب جوش و یه شاخه نبات

اره با اب قاطی کن بخور

بعد هر وعده نهاروشان باید بخوری

آره خوبه

اره
من کلا هروقت یادم باشه میریزم تو آب ومیخورم

سوال های مرتبط

مامان کیهان مامان کیهان روزهای ابتدایی تولد